poniedziałek, 4 stycznia 2016

Roku 2016- NADCHODZĘ!

No i weszliśmy w Nowy Rok. Mam wielką nadzieję, iż rok 2016 będzie dla mnie przede wszystkim oznaczał zmiany. Jedną zmianę już mam już nawet za sobą. Na czym polegała ta zmiana? A polegała ona na tym, iż w końcu założyłem tego bloga. Znajdą się tacy, którzy pomyślą: „wielka mi zmiana, założenie bloga trwa przecież 5 minut”. W jednym na pewno mają rację, a mianowicie założenie bloga trwa naprawdę 5 minut, ale w tym momencie ich racje się kończą. Dlaczego założenie bloga było i w dalszym ciągu jest dla mnie dużą zmianą w moim życiu?
Po pierwsze: w końcu udało mi się przemóc i zrobić to o czym myślałem już od bardzo długiego czasu. Czemu wcześniej tego nie zrobiłem? Powodów znalazło by się kilka, a mianowicie: pomysł na bloga nie był dostatecznie rozwinięty, miałem obawy czy ktoś będzie chciał czytać to co będę zamieszczał na blogu (taką obawę mam cały czas), byłem zbyt leniwy, do końca nie wiedziałem jak podejść do tematu (cała organizacja zakładania i prowadzenia własnego bloga trochę mnie przerażała). Co się stało, że akurat teraz utworzyłem Iandmymusik? Myślę, że bardzo duży wpływ miał na to mój wyjazd za granicę. Będąc na obczyźnie z dala od rodziny i znajomych spędzałem dużo czasu na przemyśleniach, aż w końcu stwierdziłem, że nie będę miał lepszej okazji niż mam teraz do wystartowania ze swoim projektem. Wziąłem się „w garść” i powoli zacząłem kreślić wizję jak to wszystko miało by wyglądać, a im dłużej myślałem nad tym, robiłem szkice, notatki, zapisywałem swoje pomysły i tematy które chciałbym poruszać na swoim blogu tym bardziej byłem przekonany, iż to co zamierzam robić będzie dla mnie fajną zabawą, hobby, a przede wszystkim sposobem na podzielenie się z innymi swoimi pasjami.
Po drugie: chcąc nie chcąc w momencie założenia bloga, mój plan dnia musiał się trochę zmienić. Zapytacie: „dlaczego? Przecież sam napisałem, że masz zamiar wrzucać tylko dwa posty na tydzień co nie zajmuje dużo czasu”.  Tak, owszem dwa posty na tydzień, które z założenia będą dopracowane, wyczerpujące temat i w miarę poprawnie napisane. Jak już wspomniałem nie mam umiejętności „lekkiego pisania” więc już samo napisanie merytorycznego posta zgodnie z zasadami poprawnej polszczyzny w połączeniu w moim roztargnieniem jest dla mnie nie lada wyzwaniem. Jednak najpierw aby taki post powstał muszę spędzić kilka godzin na wyszukiwaniu informacji i materiałów, przez które albo pogłębiam swoją wiedzę na dany temat albo upewniam się, iż wiedza którą już posiadam jest aktualna przez co nie wprowadzę nikogo w błąd. Jak już wspomniałem jestem osobą pracującą, więc musiałem zreorganizować tak swój dzień aby na wszystko znaleźć czas i z niczego (oczywiście w miarę możliwości) nie rezygnować.
Po trzecie: jestem osobą lubiącą odkładać wszystko na potem. Przy prowadzeniu bloga musiałem to zmienić, ponieważ w pewnym momencie miałbym tak duże zaległości, które sprawiły by, iż zniechęcił bym się do dalszego zamieszczania postów. A jak pisałem w pierwszym poście nie chciałbym aby blog ten był jednym z tych na którym wpisy pojawiają się z częstotliwością kilku tygodni czy miesięcy. Skończyło się przenoszenie rzeczy „na jutro” i nie chodzi o tylko te czynności związane z blogiem, ale również o czynności wykonywane na co dzień.
Tak więc, założenie bloga wprowadziło dość znaczące zmiany w moim życiu i póki co jestem z tego zadowolony.
Co chciałbym osiągnąć w roku 2016 jeżeli chodzi o blogosferę? Jednym z najważniejszych moich życzeń jakie chciałbym, aby się spełniły jest takie aby mieć stałych czytelników, ludzi którzy odwiedzają regularnie mojego bloga, udzielają się na nim, wymieniają swoje poglądy ale też potrafią skrytykować jeżeli sytuacja tego wymaga. Kolejnym ważnym celem na 2016 rok jest poświęcenie się temu co robię. Umieszczać posty regularnie i cały czas robić wszystko w celu podniesienia jakości zarówno tekstów jak i wyglądu bloga. Chciałbym również napisać relację, z jakiegoś większego festiwalu muzycznego lub wydarzenia muzycznego na którym będę osobiście. To może okazać się najtrudniejsze do osiągnięcia, ale jestem dobrej myśli i na pewno będę działał w tym kierunku aby to się udało.
Na blogu w tym roku znajdą się na pewno komentarze do niektórych Gali, na których będą rozdawane nagrody muzyczne. Planuje stworzyć jakieś stałe serie, które regularnie będę zamieszczał na stronie. Mam już kilka pomysłów, ale liczę też na Waszą pomoc bo chciałbym żebyście to Wy powiedzieli mi jaka seria była by interesująca. Mówiąc „seria” mam na myśli np. comiesięczne podsumowanie światowych list przebojów lub raz w miesiącu większy artykuł na temat jakiegoś konkretnego artysty bądź zespołu. Tak więc mam nadzieję, iż dzięki Wam uda mi się zrobić coś naprawdę fajnego i interesującego co będzie się czytało z łatwo, przyjemnie i z ciekawością.
Gorąco pozdrawiam.


P.S. Czytając tego posta możecie wywnioskować, iż za granicą byłem zupełnie sam. Nie do końca jest to zgodne z prawdą. Owszem w Polsce zostawiłem rodzinę przyjaciół i znajomych jednak tam gdzie wyjechałem są również bliskie osoby, które po moim przyjeździe zapewniały mi wsparcie (i nadal to robią) i za to chciałbym im bardzo podziękować tym bardziej, że wiem jak ciężko ze mną wytrzymać.
RK




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz